kau tinggal kan aku setalh kau ajarkan cinta untuk aku



pernahkah kau merasa, jarak antara kita... kini semakin terasa, setelah kau kenal dia. aku tak percaya tegarnya kau putuskan cinta kita, yang tak ingin aku akhiri..kau pergi tinggalkan aku.... tak pernah kau sedari aku lah yang kau sakiti , engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari.. tuhan tolonglah aku..hapuskan rasa cinta aku.. aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia..... memang tak kan mudah bagiku untuk lupakan segalanya..aku pergi untuk dia... :(
disaat hati ini mula menerima kehadiran org lain, dia muncul kembali dan memberi harapan....dia tak pernah tahu akan perasaan yang aku pendam selama ini yang aku amat merindui dan terlalu ingin bersamanya. Kenapa harus sekarang? aku tak mampu untuk berterus terang kerana tak sanggup untuk kehilangannya utk kali kedua. biarlah aku pendam saja perasaan ini terhadapnya untuk tidak melukai hati org yang menyayangi aku skg.:’)

No comments:

Post a Comment

 
This blogger is belong to Fatin Nadia ❤